Aloe vera, Bright Toothgel pasta za zube!!! Higijena za cijelu obitelj!!!





Danas sam odlučio podijeliti svoje iskustvo s Vama  o tome što moja obitelj i ja koristimo za osobnu higijenu od proizvoda od Aloe vere kompanije Forever living products.

PASTA ZA ZUBE -FOREVER BRIGHT TOOTHGEL 

PASTA ZA ZUBE BRIGHT TOOTHGEL

  • Od prirodnog stabiliziranog Aloe Vera Gela, zelene boje
  • pčelinji propolis kao dodatni zaštitni faktor
  • nema u sebi umjetnih abrazivnih sredstava kao što je titanium dioxide
  • nema u sebi natrium fouoride
  • sadrži prirodne enzime i  čisti zube na neagresivan način
  • ne struže zube i zubno meso, nego ih temeljito čisti i polira
  • blago, umirujeće djeluje na zube i zubno meso (desni)
  • štiti zube i desni od propadanja (paradentoza)
  • preventivno djeluje na nastanak gljivica
  • pomoć u odstranjivanju zubnog kamenca
  • djeca ga obožavaju i predivnog je osvježavajućeg mirisa peperminta




Moja supruga i ja  imamo troje djece, tri prekrasna sina Kristijana od 14, Ivana od skoro 10 godina i Jana od 8 godina. 

Djeca kao i svaka ostala, ona su razigrana i često zaboravljaju svoje obveze. 

Mi roditelji im moramo  sve stalno ponavljati, podsjećajući ih na te obveze i ujedno ih učiti ispravnom vođenju osobne higijene,  tako i o pranju zuba.

Pričat ću Vam o svom  čudesnom otkriću, što se  dogodilo  već u prvom dodiru sa ovom pastom za zube. 

Trebalo je nagovoriti djecu da i ona počnu koristiti ovu pastu i na moje opće iznenađenje djeca su prihvatila veoma lako.

 Zbog čega ???

Iz samo jednog razloga zato što je ova pasta blaga, izuzetno osvježavajućeg okusa, ne oštećuje desni i  i djeca je obožavaju. 

Poslije korištenja ove nevjerojatne paste upitao sam ih što se kakav im je osjećaj. Oni su mi to opisali na svoj dječji način i rekli, kako nikad do sad nisu tako s užitkom čistili zube i kako jedva čekaju sljedeće pranje zuba. 

Objasnio sam im da je ova pasta  napravljena od 100% čistog prirodnog proizvoda stisnutog gela Aloe vere i pčelinjeg propolisa, okus peperminta i spearminta za svježi okus i da nema u sebi fluorida.. 

Tek su onda počela pitanja. Što je Aloe vera, što je fluorid, što je pčelinji propolis i morao sam ih naravno sve pojasniti. 

Priču sam počeo o Aloe vera, čudesnoj biljci, pa sam im pročitao prethodni post i objasnio im sve prednosti u odnosu na proizvode s umjetnim dodacima. 

Zatim sam im naglasio što je natrium flouride, da je to dodatak koji zubima oštećuje zubnu caklinu i pokazao rukom što je zubna caklina. Ispričao sam im da ova zubna pasta nema toga u sebi i da je 100procentno zdrava kako za djecu tako i za odrasle. 

Zatim sam se dotakao desni i pitanje je bilo što su desni? 

Rekao sam  da su desni zubno meso, i kad trljamo četkicom   oko zubnog mesa  obično se dogodi da nam se otvori krv oko zubnog mesa.

Oni su mi odgovorili pitanjem, kako to da toga više nema, jer oni ništa nisu primijetili. 

Prepričao sam im da je baš zbog prirodnih osobina Aloe vere i  pčelinjeg propolisa, zaustavljen taj proces jer skupa djeluju tako blago i umirujuće, kao pravi prirodni zaštitnik, a pepermint i spearmint samo daju osjećaj svježeg okusa u ustima. Pitanja više nije bilo, otišla su sretna u školu, a ja sam bio ispunjen jer sam im pokazao što znači koristiti prirodne proizvodi i što oni znači za naše zdravlje.


Ovo Vam je još jedan dokaz zašto sam se odlučio koristiti proizvode iz kolekcije Forever Living Products te Vam ih od srca preporučujem.


Za prijavu ZA EDUKACIJU  kliknite ovdje
👇👇👇👇PRIJAVA👇👇👇👇👇
https://poslovnaSuradnja02.gr8.com

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Spustiti svoj Ego i postati Svemoćan !!!

Aloe First-za kožu i sluzokožu !

Forever Kids Dječja radost-vitamini iz prirode, riznica bogatstva vitamina i minerala !!!