MOTIVACIJA U ŽIVOTU- ZAŠTO FOREVER !!!



 
Koliko puta smo se do sad zapitali, što učiniti sa sobom, kako se pokrenuti  i početi živjeti, dok vrijeme strahovito brzo leti.

Prisiljeni smo na samo ono osnovno, samo jedno, kako preživjeti u ovom sumornom, turobnom svijetu, punog  tjeskobe, briga i straha za budućnost naše obitelji i nas samih.

Neobično, ali svaki dan možemo sresti ljude koji nemaju snage ni da se osmijehnu. Pogled im je zamišljen, oči upale i jedva se može primijetiti da je tu nekad bilo onog sjaja, one iskre, onog elana.

Na licima im se ocrtava zabrinutost i bore ih prekrivaju, skrivajući sve one osmijehe, koje smo nekada jedni drugima upućivali.



Gdje smo to nestali ??? U kakvom smo to ponoru završili, bez ikakvog razloga i izlaza.

Hoćemo li svoj život provesti u razmišljanju ???
Što smo sve propustili  u svojoj, jadnoj, sluzničkoj borbi za opstanak.

Htjeli ili ne, postajemo robovi ovog nenormalnog sustava koji pogoduje onima koji su ga i stvorili.

Oni uživaju u blagodatima koje im život nudi, vrijeme neumitno teče, mi jednostavno ne možemo ići u korak s njim..

Nama preostaje da se skupimo u svom životnom kutku i gledamo kako ćemo spojiti kraj s krajem.

Presipamo iz šupljega  u prazno, česte su i svađe i nesuglasice  u obitelji, što nam samo pojačava stres i beznađe.

Eksplozija bijesa i frustracija postaje nam svakodnevnica.

Živci su nam tanki i za sitnicu planemo, deremo se a  djeca sve to čuju i vide što psihički djeluje na njihov razvoj , ali tko nas pita.

 Zbog besparice primorani smo preživljavati iz dana u dan.


Ako ZAISTA želimo učiniti nešto sa svojim životom, izabrati stil života dostojan čovjeka, onoga koji vodi ispunjen, slobodan život, opušten, bez briga, s osmijehom na licu,  onda ćemo sigurno  znati pronaći svoj PUT.

Ako smo ostali samo na riječima, bez ikakvog urađenog djela, uvijek ćemo naći svakojake razloge za odustajanje i svaki novi dan ponavljati da ću sve to početi OD SUTRA,  a to sutra nikako da dođe.

Želim li to napraviti, ali se bojim SEBE  prvog  promijeniti, onda vjerojatno od te životne promjene neće biti ništa.

Zašto su me u ovom sustavu stvorili i klonirali, isprali mi mozak i učili od malena da gradim snove drugima, koji žive od mojih snova ???

Probudit ću se i prestati graditi tuđe snove, posvetiti ću se izgradnji svojih snova da mi oni postanu stvarnost.

Nalazim se na životnoj prekretnici,  izabrati biti rob i životariti, ili ići ustrajno prema svom pravom cilju, u budućnost, u napredak.

Iskoristit ću sve svoje darove koji su mi od Boga dati, dajem sve najbolje od sebe, napredujem, želim biti uspješan, jer je MOJA budućnost u MOJIM rukama.

Nikako ne želim shvatiti,  kolika je genijalnost u meni samom i koliko posjedujem neograničenih vrijednosti, da mi moji snovi odista mogu postati stvarnost.

Hrabrim se i ponavljam svaki dan samom sebi one najbitnije ljudske vrijednosti.

Ja sam vjerodostojan, onakav, kakav jesam u dubini svoje duše, predstavljam sebe u pravom svjetlu, govorim iskreno i iz svoga srca, djelujem u skladu sa svojom prirodom, bez kompromisa i straha.

Živim život onako kako JA želim,  pustio sam druge da žive po svom.

Duboko sam uvjeren, tek tada mi ništa  ne može stati na PUT.

Nema te prepreke koja će me zaustaviti na putu prema mom krajnjem cilju, a to je, kako ostvariti sva ona maštanja,  što sam kao mali zamišljao u svojoj glavi.

Za sve Vas koji se dvoumite, koji ste zalutali i nikako ne možete se vratiti na pravi put,

PORUČUJEM:

Izaberi i otvori se,  radi na sebi, budi svoj i kreni, proširi vidike, razbistri svoj um , budi iskren i temeljit.

Stalno radi na istinitosti, donosi odluke  koje su istinski tvoje, osjećajući  mir u srcu i ne obaziri se na druge, čvrsto stani iza toga i biraj.


Vjeruj u sebe i širi dobre vibracije svud oko sebe, gradi partnerske a ujedno i prijateljske odnose.

Odlučno posloži sve kockice,  kako bi živio od  svoje zarade, a nikako od plaće  takozvanih gazda.

Svakodnevno korak po korak guraj naprijed, daj sve od sebe, ne žaleći svog truda.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
Ponavljaj stalno u sebi, da nikad nećeš odustati i da nećeš skrenuti sa svog puta i USPJEH JE

ZAGARANTIRAN.

Tek tada počinjem shvatiti neke veoma bitne stvari.


Hvala ti Bože što sam živ  i  slavim te svaki dan.

DANAS je početak mog novog života.

Ja počinjem DANAS.

Sve dobre stvari dolaze k meni.

Našao sam svrhu svog života.

Sva ljepota je oko mene.

Imam mnogo vremena za obitelj, smijeh, šetnje i igre s najdražim.
                                                                       
                                                                       
Pun sam energije i poleta;

Koncentriran sam samo na dobre stvari u mom životu;

Živim u duševnom miru i širim tu mirnoću na svakog oko sebe;

Zahvaljujem svima oko sebe ponaosob;

Osjećam ljubav, radost i obilje Božjeg blagoslova;

Slobodan sam da budem samo svoj;

Kreativan sam i veličanstven u ljudskom obliku;

Ja sam savršenstvo života;

Zahvaljujem ti se Bože zauvijek - FOREVER !!!


Za prijavu za poslovnu suradnju kliknite ispod
👇👇👇👇PRIJAVA👇👇👇👇👇

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Spustiti svoj Ego i postati Svemoćan !!!

ARGI+ DOBITNA KOMBINACIJA ZA CIJELI ORGANIZAM

ALOE VERA SOK- SPAS U ZADNJI ČAS, PROBLEMI SA ŽELUCEM