ALOE VERA SOK- SPAS U ZADNJI ČAS, PROBLEMI SA ŽELUCEM


Danas bi htio s Vama podijeliti iskustvo u korištenju proizvoda kompanije Forever Living Products-a. 

S velikim zadovoljstvom počeo bi sa osnovnim, temeljnim, zaštitnim proizvodom, čudesnim Aloe Vera Gelom- Sokom koji svaki dan sve više cijenim.

Meni je pomogao da se riješim velikih problema, koji su me mučili dugi niz godina.

Ja sam pribjegavao svim vrstama liječenja, dok nisam došao do Aloe Vera Gela-Soka i dodataka prehrani.

Naime, o čemu se radi ?

Htjeli ili ne nametnuli su nam ritam života za robota. U obitelji nemamo vremena razmišljati o nekim lijepim stvarima, jer smo prisiljeni se boriti za opstanak. Svaka prosječna obitelj s dvoje ili troje djece ima iste probleme, kako spojiti kraj s krajem. Kriza posla, stres, neimaština, frustriranost, strah, tjeskoba, sve to utiče na naše već i onako narušeno zdravlje.  Tko nas pita ima li posla i kako SVE to  osigurati.  Ako smo  imalo uključili osjećaje, postajemo nervozni, puni stresa i onda nam dolaze razne bolesti.



Dosta Nas osjeti u nekom trenutku oštru bol u grudima usred noći, ispod srca. 

Imamo osjećaj da nam srce preskače. 

To mi se obično znalo desiti poslije ponoći. U tom trenutku ne znaš prvo što bi učinio. 


Trčao bi vani da dođem do zraka, jer tko to nije doživio, ne može ni shvatiti koliki su to problemi. 

Koljena klecaju, imaš osjećaj da ćeš prestati disati, srce tuče kao ludo i misliš u svojoj glavi, gotov sam i samo kako što prije doći do hitne pomoći i spasiti se.

Taj neopisivo ružni osjećaj se zna javiti usljed promjene vremena ,zatim  ako smo dosta hrane unijeli u tijelo, a pošto apetita nema, pregladnili smo i nismo u stanju žvakati hranu, jedemo  brzo i  bez puno žvakanja, hrana se ne vari i nastaju problemi.

Želudac ne radi kako treba, te se stvori balon koji nam pritiskuje srce.



Sljedeća stvar koja je mene pogađala je isijavanje u želucu, zatim osjećaj gušenja i jednostavno grozan osjećaj da ću svaki moment prestati disati.

Znao sam se probuditi ujutro, neispavan s velikom knedlom u grlu i tjeranjem na povraćanje,

 Pokušao bi povratiti, ali bi samo iziritirao želudac i još bi bilo gore.



Iz svega toga me obuzimala panika, pa sam završavao na  hitnoj pomoći i tražio bi pomoć i spas. 

Kad dođem na red na  hitnoj pomoći, znao bi primiti koktel za smirenje i čekao bi nalaze dok ih donesu. 

Naravno, već bi me taj koktel umirio, i kad bi nalazi stigli uvidio bi da su u redu kao i  krvni tlak.

To se tako ponavljalo svako malo vremena, otišao sam kod doktora i  ustanovljena mi je dijagnoza klizna želučana kila ili hieatus hernia, s pojačanom želudačnom kiselinom i gastritisom kao i kod 85% ljudi koji su preživjeli ratne strahote, stresove, strahove, tjeskobe koje sam i sam na svojoj koži iskusio. 

Doktor bi mi prepisao terapiju, controloc ili te peptoranske ili ranitidinske sastave tableta, te tablete za umirenje.



To bi sve držalo vodu jedan dio vremena, dok ne dođe jesen i svakodnevne promjene vremena, zatim u proljeće kad sve cvijeta i naravno početak ljeta i cvat lipe i sve opet iznova.








Nakon svih isprobanih metoda negdje sam pročitao o Aloe Vera-Gelu Soku  i dodacima koje su nam došle iz prirode. Počeo sam koristiti ove hvale vrijedne proizvode i rezultati su nevjerojatni.


Ako Vas zanima SVE, o tome što sam radio i koristio da bi došao do cilja, možete me nazvati na broj za informacije ostavljen u dnu teksta. Također sve ove proizvode možete naručiti preko mene i ostvariti značajan popust.

DOZIRANjE I NAČIN UPOTREBE Aloe Vera-Gela Soka i dodataka:

- Svako jutro čim ustanem ODMAH do friždera i popijem 0,5 dcl   na prazan želudac, pola sata prije jela.


-Tijekom dana uzimam ostale dodatke po preporuci.

- Na kraju dana opet popijem 0,5 dcl i idem spavati.

Uzimam  isključivo u ne razblaženom obliku i na prazan želudac !

JAKO JE VAŽNO: da se Aloe Vera gel  uzima redovno i kontinuirano i bez preskakanja.


Također je važno redovno uzimanje minimum 120 dana. ako zaista želite da pomognete kod problema  
koji imate, jer je period od 120 dana obavezan zbog toga sto je to period koji je potreban da se izvrši kompletna regeneracija naših krvnih ćelija.

Za sve ostale informacije:
kako naručiti Aloe Vera Gel  i ostale proizvode Forever Living Products-a možete dobiti na:

Mobitel/WhatsApp/Viber/ +387 63 315 423

e-mail adresa: info@karacic-team.com


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Spustiti svoj Ego i postati Svemoćan !!!

Aloe First-za kožu i sluzokožu !

Forever Kids Dječja radost-vitamini iz prirode, riznica bogatstva vitamina i minerala !!!