Aloe First-za kožu i sluzokožu !

Aloe First za kožu i sluzokožu

ALOA FIRST (PRVA POMOĆ) moj susret s njim !

Aloe First-za kožu i sluzokožu je proizvod koji me oduševio zbog svojih korisnih sastojaka i o tome ćemo saznati sve  u današnjim temama.

Aloe First iz tvrtke Forever Living Products za moju obitelj je veliko otkriće.  Otac sam tri dečka i otkad su moji dečki otkrili Aloe First nemam  više problema s grloboljom i prehladom. Aloe First zamijenio mi je sve ono pribora što imamo u našem domu od Prve pomoći.

Jako dobro se pokazao kod svih problema s usnom šupljinom. Ja sam  prije uvijek imao problema s aftama u ustima.

 One su mi brzo dolazile, ali teško povlačile.  Koristio sam razne preparate iz ljekarni, ali pomoći nije bilo. Otkad u svom domu imam Aloe First, nemam više problema s aftama.

 Čim osjetim nešto u ustima, jednostavno protresem First otvorim usta i našpricam.





Moja djeca, kao i sva ostala  stalno provode vrijeme u igri, te su podložna  raznim sitnim ranama i posjekotinama. Ovdje se Aloe First meni pokazao kao spas. Našpricao bi  First spray i za divno čudo te sitne rane i posjekotine bi zacijelile.

Djeca čim imaju problema s začepljenim nosom sama uzmu Aloe First i žele ga ušpricati. Ja sam tu spreman pomoći, jer zbog toga što u svom sastavu ima propolis, nije dobro da dospije u oči.Zbog toga se ne preporučuje špricati bez roditeljske pažnje.


Primjeri o primjeni iz osobnog iskustva

Jesen je stigla i naravno dolaze i viroze. Tako je i moj najstariji sin imao problema s virozom. Otišli smo doktoru i on mu je osim viroze ustanovio upalu sinusa. Odredio mu je inhaliranje i ušpricavanje s nekim od proizvoda za otčepljivanje nosa.

Ja sam ga upitao da li može koristiti Aloe Vera First , on mi je odgovorio zašto da ne ako je prirodni proizvod. Ja sam mu doma ušpricavao Aloe First u nos nekoliko puta u toku dana. Počela je izlaziti zelena tečnost. Osjetio je poboljšanje.

Kad je došao na kontrolu,  doktor ga je upitao  kako se osjeća i da li je iz nosa nešto tečnosti izlazilo. Počeo mu je nabrajati koje bi boje tečnost bila. Odgovorio je da se osjeća bolje i da je neka zelena tečnost izlazila iz nosa.

Ja također koristim Aloe First u raznim prilikama. Počeo sam ga koristiti poslije brijanja, kao podlogu za losion Gentlemens Pride, jer sam primjetio da mi otvara pore. Koža puno bolje upija losion i naravno ne trebam ga puno staviti na lice, Tako mi lice izgleda puno zdravije i čistije.

Kad pravim frizuru više ne koristim nikakve gelove niti kreme, nego na kosu špricam Aloe First-om.  Primijetio sam da mi kosa izgleda čvršća i postojanija.
Zaista, na osnovu mog osobnog iskustva mogu vam reći da me je jednostavno impresionirao i oduševio.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Spustiti svoj Ego i postati Svemoćan !!!

Forever Kids Dječja radost-vitamini iz prirode, riznica bogatstva vitamina i minerala !!!