Aloe Lips Forever za suhe i ispucale usne !!!

Forever Aloe Lips, odgovor na sve probleme kod ispucalih usana


Aloe Lips tvrtke Forever Living Products predstavlja jedinstven Stick za usne na tržištu, jer osim što može njegovati usne, predstavlja nezamjenjivu prvu pomoć u liječenju raznih povreda kože.

Aloe Lips predstavlja mješavinu svih ljekovitih karakteristika biljke Aloe Vera, uz dodatak jojobinog ulja.
Djelovanja Aloe Vera prvo su primjećena na koži, i to prilikom liječenja raznih povreda, rana, ogrebotina, opekotina i svih drugih oštećenja koja nastanu na koži.

Suvremena ispitivanja pokazuju da je ova biljka izuzetna pomoć kod svih problema sa kožom.
Kao što kreme od Aloe koristimo kad nam je koža suha, ispucala, ili oštećena, tako isto možemo koristiti i posebno napravljen Lips koji će nam služiti kao prva pomoć i koji je uvijek tu za nas.

Aloa Stick za njegu usana, sa visokim postotkom Aloe Vere, obogaćen je jojobinim uljem, izuzetno je kvalitetan i koristi se kao prva pomoć kod raznih problema na koži.

Moje iskustvo u primjeni Aloe Lips-a

Kad mi je došao Touch paket koji sam naručio, prvo što sam htio potražiti je bio Aloe Lips. Htio sam isprobati sve ono o čemu sam čitao o ovom proizvodu.

Kad gledate slike čini Vas da je proizvod neke normalne veličine.
Iznenadio sam se kad sam vidio tako sitan Stick i jedva sam čekao skinuti originalnu etiketu kako bi ga mogao isprobati.

Ima miris jajobe i na usnama ostavlja masan trag, kao da ste namazali ulje umjesto Lipsa.
Jako je lagan i veoma dobro hrani usne.

Djeca dosta grizu usne ili im znaju biti jako suhe. Naročito je to kod nas izraženo, jer obitelj i ja živimo u Mostaru, koji je poznat po buri. Vrlo lako dolazi do pucanja usana, a zbog vjetra se usne lako osuše, jako brzo ispucaju, jer nemaju dovoljno hidratantnosti.

Čim vidim da su nekom usne jako suhe, uzmem Aloe Lips  namažem i gle čuda. Veoma brzo djeluje, a upotrebljavam ga  zbog sprječavanja pojave herpesa, pa  me je i tu iznenadila njegova djelotvornost,

Od tada ga moja obitelj i ja koristimo  redovno,
Jako sam zadovoljan sa njim, djeci su usne vlažne i puno zdravije izgledaju, te ga svima toplo preporučujem.

Opća djelovanja Aloe Lips-a

Idealan je kod raznih problema na koži i primjenjuje kod stanja kao što su:
– Suhe i ispucale usne i koža

– Herpes Simplex – groznica

– Manja krvarenja na koži

– Ujedi kukaca-sprječava i ublažava pojavu svrbeža, crvenila

– Opekotine veće ili manje površine, obnavlja stanice

– Izuzetan je kod hemoroida

– Promrzline

– Bradavice

Aloe Lips ima veliku primjenu, a njegova osnovni dio u sastavu je 100% stabilizirana Aloa Vera i na taj način se sva ljekovita svojstva i djelovanja Aloe mogu vidjeti u ovom proizvodu.

Ako Vam se svidio današnji post, slobodno ga lajkajte i podijelite s prijateljima.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Spustiti svoj Ego i postati Svemoćan !!!

Aloe First-za kožu i sluzokožu !

Forever Kids Dječja radost-vitamini iz prirode, riznica bogatstva vitamina i minerala !!!