Mačke-zavodljivi kućni ljubimci !!


Moje osobno iskustvo u vezi mačaka

Početkom ljeta ove godine supruga je nabavila malog mačka i obradovala mi najmlađeg sina (8 godina). Ja sam na moru radio i nisam znao za to. Kad sam se vratio, čekalo me je iznenađenje. 

U kući me je dočekao već odrastao mačak imena Dimitrij  i počeo mi se vrtiti oko noga i umiljavati se oko mene. (to sam ja  tako mislio, a on je lukavac obilježavao svoj teritorij).

Ispočetka nisam toliko obraćao pozornost na njega, ali uvijek ima ono ali. Svaki dan on bi čim ustanemo pokucao s balkona, tražeći šapicama da ga pustim unutra i molećivo me gledao.

Kad sam htio poigrati s njim, jako je impulsivno reagirao i malo me kandžom posijekao na ruci.

Srećom u svom domu imam Aloe First tvrtke Forever Living Products i s njim sam odmah pošpricao po ozlijeđenom mjestu i u par dana je posjekotine nestalo.

Vidio sam da s njim nema šale. Okrenuo sam taktiku, pravio sam se da me nema. Malo po malo sam ga upoznavao. Navikao se na mene i počeo bi ga hraniti.




Ja mu uspem u posudicu malo mlijeka i on to popije. Nije trebalo dugo da se i meni kao i svim mojim ukućanima uvuče pod kožu.

Svako jutro čim sjednem za računalo, on dolazi ispred monitora i ne dozvoljava mi tipkati. Kao da mi govori nekim svojim jezikom dođi i pomazi me. Šapicama gura moje prste s tipkovnice i sve dok njemu ne posvetim pažnju, ne odustaje.

Sve to me je zaintrigiralo da malo više posvetim pažnje o zanimljivim stvarima koje se odnose na mačke.
Sada ću vam navesti stvari koje ste, a  možda i niste znali u vezi mačaka.

Sve o  tome možete pročitati ako kliknete na sljedeći link..

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Aloe First-za kožu i sluzokožu !

ARGI+ DOBITNA KOMBINACIJA ZA CIJELI ORGANIZAM

ALOE VERA SOK- SPAS U ZADNJI ČAS, PROBLEMI SA ŽELUCEM